Elita2005 Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 På grunn av at vi kjøpte altfor stor forboks til Luiz, så har vi bestemt oss for å selge den. Vi har kjøpt en mindre forboks, og bruker ikke 20 kg forboksen. Jeg kjøpte forboksen for 635,- og tenker at jeg vil selge den for 150,- om man henter den i Oslo. Vi kan eventuelt avlevere i strekningene Oslo-Eidsvoll eller Oslo-Fenstad (da vi drar ofte dit) Den er hel og fin, så vidt det er bittelitt møkkete, men 99% går bort med klut. Den har bare blitt brukt til oppbevaring av hundefor. Bildene ble av en eller annen grunn snudd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 JA! Hvor i Oslo kan den hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 JA! Hvor i Oslo kan den hentes? Jeg har sendt pm til deg med adresse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Solgt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts