Gjest Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Heihå! Er det noen som kan hjelpe med noen innspill om når omtrent trøkket i boligmarkedet øker? Jeg vet at august og september kan være vanskelige måneder å finne leiebolig, men kanskje bolig-rushet starter litt før? Ut fra egen erfaring er det utenfor enhver tvil at dersom en har husdyr med på lasset, så bør en (hvis mulig) holde seg unna når det er "utleiers marked". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Det er noen år siden jeg var på leiemarkedet, men da startet det allerede før sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Jeg tror ikke huseiere tar noe mer i august enn i april, men at det er en del studenter som flytter i juni og nye som trenger bolig i august. Kanskje det dermed kan være større mulighet for å få leilighet i juni enn august. Ikke at jeg er sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 De fleste flytter ut i juni, og har da tre mnd oppsigelse. Så begynn å let i mars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Juni til september er det mest trykk. Fra november til februar er det minst, men også færre nye leiligheter på markedet enn ellers (lite oppsigelser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts