ceccy Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 For å ikke spore helt av i den andre tråden, lager jeg en ny tråd ... Noen som vet aldersgrensen på MH og FA? På nettet står det 3 år på MH, men i en av hundeklubbene her sier de at det ikke er noen øvre aldersgrense på denne ... Hva er rett? Og er det 48 mnd som er øvre på FA? Siter
Teserere Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Her er reglene for FA, Hunden må være fylt 22 mnd. senest første prøvedag og maksimum 48 mnd. for å delta Her er reglene for MH, Hunden må være fylt 12 mnd. senest første prøvedag 3 Siter
Malamuten Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Litt ot, men hva er FA? Funksjonsanalyse (mentaltest) 1 Siter
Teserere Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Litt ot, men hva er FA? Hvis du går inn i linken i mitt første innlegg så står alt hunden går igjennom 1 Siter
ceccy Skrevet 28. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Tusen takk for linker! Finner ikke igjen noe inne på NKK sine sider om dagen! Siter
Teserere Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Nei siden ble mye vanskeligere å navigere på etter den store oppdateringen Siter
ceccy Skrevet 28. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Nei siden ble mye vanskeligere å navigere på etter den store oppdateringen Synes den er helt forferdelig! Det eneste jeg finner igjen innpå der er terminlisten for utstilling, ag og lp og min side ... Så da er det mye lettere å spørre kloke sonen-folk enn å leite seg ihjel innpå der! Siter
Recommended Posts