Snoffe Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Jeg er vokst opp i Osveien (ranheishøgda boreTslag) er der oppe noen ganger i året og besøker min far som bor i barndomshjemmet mitt Siter
rosinbolle Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Så gøy! Vi har bodd her et år nå, trives veldig godt! Du må gjerne stikke innom og hilse på neste gang du er på besøk Siter
Snoffe Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Så gøy! Vi har bodd her et år nå, trives veldig godt! Du må gjerne stikke innom og hilse på neste gang du er på besøk Skal gi en lyd neste gang jeg er der Er utrolig mange fine steder å gå på tur i det området, så misunner deg litt å bo der 1 Siter
rosinbolle Skrevet 18. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Lille bolle er visst ikke så liten lenger! Vi veide ham i går - han er nesten 18 kg tung allerede...Får vi en gigabelger eller kommer voksinga til å dabbe av etter hvert? Han blir 5 mnd på mandag. Siter
Garp Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Så søt! Litt sånn hybrid mellom voksen mann og valp ? Siter
rosinbolle Skrevet 18. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Hihi, ja, han begynner å se litt snål ut fått glatt pels på kroppen, men er fluffy på hodet. Og veldig valpete i gangen... Siter
Čeahppi Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Og der ble det bestemt at om allergi slutter å være et problem blant mine nærmeste, så ditcher jeg jaktgoldenplanene for en terv 1 Siter
Snoffe Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 20150214151524.JPG Storebolla Så fin han er I gata der har jeg lekt så mye! En nyttårsaften det snødde veldig så måkte jeg og 3 andre hele gaten. 1 Siter
Malamuten Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Fine marko Blir gjerne med på en lekedate igjen snart 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Nesten litt rart å se en Terv ligge sånn! Nyx ligger som regel aldri i sånn krøll, bare med hodet og kroppen limt inntil møbler RED: Hvor stor er han blitt nå? Siter
rosinbolle Skrevet 9. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Jeg synes Marko er sær - han sover jo aldri som en terv Han ligger som normale bikkjer, han. Enten strekt ut på sida, med hodet på labbene eller i en krøll som på bildet...Tjaaah, har ikke veid ham på et par-tre uker, men sist lå han på 18,6 kg. Tipper at han ligger nærmere 20 kg og rundt 55 cm i skulderhøyde. 5,5 mnd gammel. Stor gutt! Og innmari god og kosete Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Haha! Typisk! Da blir han nok stor ja! Ser ut som en godgutt av dimensjoner 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Hehe hvordan sover en terv? Mine sover også ganske normalt. Enten rett ut på gulvet eller krølla sammen til en ball. Har de mulighet lager de seg hodepute og yngstemann kan finne på å sove med beina oppetter veggen, men stort sett sover de som helt normale hunder, så han er nok ikke så merkelig Siter
rosinbolle Skrevet 9. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 De sover ofte på ryggen, lent opp mot en vegg eller stol, med beina i været Eller inneklemt mellom ei hylle og en vegg eller en annen snål posisjon som ikke ser særlig behagelig ut. Men det er vel litt forskjellig hvor mye hvert individ gjør det Siter
Guest Liquorice Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Gjerne! Belgerrull: IMG_0427.JPG Søt fluffball Link hilser! Han sover ofte på ryggen med alle fire beina i været, men kan også ligge sammenkrøllet på puta si som ei lita prinsesse Siter
rosinbolle Skrevet 23. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 6 mnd! Ball er best. 6 Siter
rosinbolle Skrevet 7. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2015 På tur i skogen i dag 4 Siter
rosinbolle Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2015 Markoboll i ettermiddag (tok bilder i stad og synes han er så fin på dem at jeg bare MÅ vise dem fram...)Nei, kanskje man skal ta seg en lur, da? 5 Siter
Lunatic Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Nommin så nydelig han er! Begynner å se skikkelig fin ut nå! 1 Siter
Recommended Posts