Gå til innhold
Hundesonen.no

Bluetooth-tastatur til android/IOS/windows selges

Recommended Posts

Har gjort et lite bomkjøp, og så vidt jeg kan se koster det meg minst 150kr å sende det i retur, så da ser jeg om det er noen interesse her evnt. Grunnen til at jeg selger det er at det ble litt stort i forhold til det jeg hadde tenkt meg.

Går til alle enheter med bluetooth, og nettbrett/mobil kan settes ned i en "sprekk", slik at det blir som en liten data... på en måte :P

Kjøpt for 355, selges for 300 (+evnt porto, derfor er det nok best om det kan hentes. Vil egentlig slippe å sende, da sender jeg det i retur istedenfor). Lillehammer/hamar.

Helt nytt og ubrukt, kun prøvd såvidt (godt å skrive på).

http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/tastatur/tradlost-tastatur/logitech-k480svartmulti-device/210428.4170/

"Logitech K480 er et kompakt og snedig tastatur som kan brukes sammen med alt fra mobiltelefoner, nettbrett og PC-er, både på iOS, Android, Windows og Mac. Du kan enkelt bytte mellom tre sammenkoblede enheter, slik at du kan skrive en epost på mobiltelefonen, sette på musikk på den stasjonære PC-en og surfe på nettbrettet, uten at du trenger å koble om.

"

(Hvitt)

logitech-k480svartmulti-device(210428)_E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Netonnet har gratis retur altså. Du må bare sende de en mail og si ifra, for å få den der pakkelappen for retursending :)

Er det sant? Jeg leste på sidene at man måtte enten sende som verdisending eller rekomandert, og det koster minst 150 inne på posten sin side... men da skal jeg høre med dem, å sende den i retur gjør jo at jeg får igjen en hundrelapp eller så, da kan jeg nesten bare beholde det :P

Edit: dette står på sidene "Om du som kunde benytter angreretten står du for returfrakten. Øvrige kostnader som varens pris og frakt fra NetOnNet til deg som kunde tilbakebetales."

Så da tolker jeg det dithen at de ikke betaler for returen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Jeg leste på sidene at man måtte enten sende som verdisending eller rekomandert, og det koster minst 150 inne på posten sin side... men da skal jeg høre med dem, å sende den i retur gjør jo at jeg får igjen en hundrelapp eller så, da kan jeg nesten bare beholde det :P

Edit: dette står på sidene "Om du som kunde benytter angreretten står du for returfrakten. Øvrige kostnader som varens pris og frakt fra NetOnNet til deg som kunde tilbakebetales."

Så da tolker jeg det dithen at de ikke betaler for returen...

Jeg har akkurat sendt tilbake to pcer, da betalte de frakt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Jeg har akkurat sendt tilbake to pcer, da betalte de frakt :P

Hvordan fungerte det da? Kontaktet du dem først, også fikk du noe å klistre utenpå pakken eller noe? Rart det ikke står på nettsiden at det er gratis retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Hvordan fungerte det da? Kontaktet du dem først, også fikk du noe å klistre utenpå pakken eller noe? Rart det ikke står på nettsiden at det er gratis retur...

Jeg både ringte og sendte mail. Men hos meg var problemet at begge pcene døde da. Så mulig det blir annerledes...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...