Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

(Jeg håper det er OK å poste denne her, om ikke er det fint om moderator flytter tråden...)

Jeg må i blant legges inn på sykehus og lurer på om noen vil hjelpe meg med å passe førerhunden min Flex. Noen ganger vet jeg det et par uker i forveien, mens andre ganger får jeg vite det på dagen. Med andre ord kan det noen ganger bli på kort varsel. Jeg kan lære deg det du trenger å vite for å ta vare på ham som førerhund, det jeg trenger er noen som har tid når jeg ikke kan ha han med meg :)

Jeg bor i Bergen i nærheten av Lagunen.

Flex er en kastrert sort labrador som liker å løpe løs og være fri og han trives med jobben sin som førerhund. Han blir 3 år i juli. Han går fint sammen med andre hunder og barn.

Send en privat melding hvis du har lyst, eller lurer på noe.

• Like 2
Skrevet

Vi bor rett i nærheten av sykehuset og kan hente/levere ham på ganske kort varsel. Vi har tre katter, da, som er relativt hundevante, men om han er redd/nervøs rundt katter så er det kanskje ikke helt ok? Men hvis ikke så passer jeg ham gjerne! :)

• Like 4