Polfarer Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Noen som har testet begge typene? Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe en 18kg sekk Acana til ca 500kr eller 13kg Orjien til samme prisen. Så er Orjien verdt de ekstra kronene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 OJ! Det var billig hvor får du tak i det?? Har prøvd begge deler på eine hunden min, men hadde berre småposer, så fekk ikkje testa ut over lengre tid. Men det eg vart fortalt på standen Orijen hadde på D4A var at hadde du en hund med litt sensitiv mage, så kunne det vere lurt å prøve Acana. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 12. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 OJ! Det var billig hvor får du tak i det?? Har prøvd begge deler på eine hunden min, men hadde berre småposer, så fekk ikkje testa ut over lengre tid. Men det eg vart fortalt på standen Orijen hadde på D4A var at hadde du en hund med litt sensitiv mage, så kunne det vere lurt å prøve Acana. I polen, http://i-zoologiczny.pl/ Vet ikke om de sender til Norge, men ei her får sendt fra en annen butikk om sommeren og havner på like over halve prisen for det fôret hun bruker med frakt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts