Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal reise: Oslo - Trondheim, 29 januar?


Recommended Posts

Skrevet

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

  • Like 1
Skrevet

Jeg vet at du egentlig ikke ber om det, og at vi ikke kjenner hverandre, men om du skulle stå fast uten pass til Tinka kan jeg godt være backup. Pleier aldri å ha mulighet når soniser ber om pass, så når det endelig er en gang jeg har fri så måtte jeg bare si ifra :innocent::ahappy: Håper det løser seg sånn at dere får dratt begge to!

  • Like 1
Skrevet

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

Hvis det blir fly/ tog og SiriEveline ikke kan, så kan jeg alltids passe Tinka. :)

Skrevet

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

Jeg sier som alltid ja med glede!

Til pass altså, noen så lang biltur tror jeg ikke kroppen min hadde orket for øyeblikket :P

Da var man hjemme fra julebord, januarbord eller hva nå enn, litt deilig å kunne snike seg hjem tidlig når man uansett ikke drikker noe. Men det var veldig hyggelig og med god mat!

  • Like 1
Skrevet

Hvis det blir fly/ tog og SiriEveline ikke kan, så kan jeg alltids passe Tinka. :)

Tinka og Mozza har vært partners in crime før, de. Haha, Tinka har det ikke med å bjeffe på andre hunder, men de to sammen, altså. Jeg gikk med de to små løse og Fibi og Scilos i bånd (litt tilfeldig, men like greit). Plutselig fyker småtuppene opp stien mens de nibjeffer. Det går fem sekunder, så kommer de enda fortere tilbake med en berner og en grønnis i hælene. Hahaha, det var heldigvis bare greie hunder og jeg gaula til de andre hundeeierne (som forgjeves ropte på hundene sine) at småbikkjene kunne bare ha det så godt, når de var så frekke :lol:

Edit: Så søte dere er som vil passe Tinka og jeg tror ikke en snartur til Trondheim står øverst på ønskelisten hennes. @SiriEveline er hennes første mamma og vil nok være hun vi spør først, men det kan hende Tinka ikke er helt ferdig med løpetiden enda da og da kan det kanskje bli litt heftig med Tetris.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...