SandyEyeCandy Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Kan vel sikkert bli igjen hos noen? Ooo, standen til Evelzz og Anette, kanskje? Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Ooo, standen til Evelzz og Anette, kanskje? Eller meg. Jeg blir der sikkert fredag, lørdag og søndag og til nå har jeg altid havnet inne Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Eller meg. Jeg blir der sikkert fredag, lørdag og søndag og til nå har jeg altid havnet inne Ah, det er jo perfekt, takk! Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Ah, det er jo perfekt, takk! Skal vere der på dugnad alle dager Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Skal vere der på dugnad alle dager Håper for din skyld at du havner inne, ja. Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Håper for din skyld at du havner inne, ja. Å det virker som manfolka liker got å vere ute på parkeringen og etter å huske været så gjør det ikke noe. Har forresten i det siste gangene sitti og tatt i mot pæææng av folk. Var en gang jeg husket bankterminalen hvor det var folk hadde driti seg ut dagen før så etter det har ejg avnet der Siter
Anette Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Ah, det er jo perfekt, takk! Bare si ifra, jeg er der hele helga jeg også 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Bare si ifra, jeg er der hele helga jeg også Supert, jeg kommer uansett innom for å kjøpe godbiter. Siter
Monica123 Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Ingen og stille,men mulig jeg reiser opp og kikker en tur Siter
ipadda Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Vurderer det, men jeg aner ikke helt hvordan jeg eventuelt skal arrangere det. Blir i såfall kun å stille Fanny... og reise med tog.. Noen som vet om eventuell overnattingsplass i nærheten, eller noen fra oslo området som skal oppover og har overnatting og plass i bilen? Siter
Guest lijenta Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Vurderer det, men jeg aner ikke helt hvordan jeg eventuelt skal arrangere det. Blir i såfall kun å stille Fanny... og reise med tog.. Noen som vet om eventuell overnattingsplass i nærheten, eller noen fra oslo området som skal oppover og har overnatting og plass i bilen? Bø Camping er nærmest. Så blir det Bø Hotell, Beverøya Camping og trenger du mer bare send meg en PM så skal jeg leite dem fram Siter
Evelzz Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Har meldt på begge hundene faktisk, impulshandling! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Har meldt på begge hundene faktisk, impulshandling!Så morsomt for Ems å svinge seg litt også! Imouto har løpetid nå, og det er fint med tanke på reiseselskapet vårt, men litt betenkelig mtp pelsen. Når kommer hun i full pels? HAR hun egentlig pels lenger? Når slutter røytinga? 1 Siter
mokken Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Så morsomt for Ems å svinge seg litt også! Imouto har løpetid nå, og det er fint med tanke på reiseselskapet vårt, men litt betenkelig mtp pelsen. Når kommer hun i full pels? HAR hun egentlig pels lenger? Når slutter røytinga? Siden Ems er kort både i nakken og på resten av kroppen, så tipper jeg at det er Lille som skal løpe venstresvinger 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Siden Ems er kort både i nakken og på resten av kroppen, så tipper jeg at det er Lille som skal løpe venstresvinger Aha. Jeg kjenner ingen Lille, så det visste jeg ikke at var et alternativ engang. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Pia er ikke så flink til å oppdatere soniser Ja, nei ja? Hvem da...? Gah. Siter
Evelzz Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Hihi, det er nok helt rett at det er lille som skal med på tur ja! Ems er for det meste skinnet, halvnaken og utelukkende bare søt :-) Sandy, Lille bor hos foreldrene til F og er alle sin. Veldig søt, men ingen showstjerne i en alder av 15 mnd. Med de nye, "artige" reglene er det brått vits i å slepe rundt på henne :-p 1 Siter
Anette Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Pia er ikke så flink til å oppdatere soniser Ja, nei ja? Hvem da...? Gah. Plass i bilen til deg jeg kjører ned fredag 1 Siter
Monab88 Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Stiller Bella, Nora og Jäger. Første og billigste frist går ut i dag! Jäger og Bella er påmeldt, også ble Fredrik påmeldt istedet for Nora. Siter
Elita2005 Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Luiz er meldt på!? Vi krysser fingrene!! Siter
Caroline Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Søkt om noen arbeider igjen, så får vi se om jeg får eller ikke. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Har meldt på Santos og Cajsa, som vanlig. Håper på storcertet til Cajsa, er eneste hun mangler. Selv om hun ikke er 2år, er det godt å ha i boks. Så vi får se. Hun er jo ikke helt oppe i pels, så det får gå som det går. Siter
MaritaS Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Bestilt ny utstillingsline til Kuma så om han ikke fåe certet sitt nå så vet ikke jeg! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 Bestilt ny utstillingsline til Kuma så om han ikke fåe certet sitt nå så vet ikke jeg!Hvis det er det det står på, så får du kjøpe med ei til knertisen også! Siter
Recommended Posts