Gjest Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Fin dokumentar jeg har sett på i jula, om nordmenns plass i alaska og alt som hører til. Dette er episode 3, som spesielt omhandler Seppola og hund i Alaska. Anbefaler endog å se alle 4 episodene, kjempespennende historie man ikke har lært om på skolen (av en eller annen syk grunn, dette er noe av det mest fascinerende jeg har sett!!!)http://tv.nrk.no/serie/reinsdyr-gull-og-julenissen/KOID75005910/sesong-1/episode-3 Siter
Gjest Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Seppala er det kanskje.. eh Siter
KristinR Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Takk for tips Setter igang og titter med en gang mens kalkunen står i ovnen Siter
Gjest Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Takk for tips Setter igang og titter med en gang mens kalkunen står i ovnen Gled deg! Det er seriøst den beste dokumentaren jeg har sett så langt i år, kjempespennende med ukjent norsk historie. Jeg har 10 stp historie fra universitetet, men ingen har fortalt meg detta før iallefall Du får og historien bak julenissen m/reinsdyrene og en del annet om du ser alle episodene Er helt frelst Siter
Snøfrost Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Store deler av denne historien er kjent for meg allerede, da jeg har kommet innom den og via min rases historie. Men jeg skal definitivt se dokumentarserien! Hadde helt glemt den, så takk for påminnelsen Siter
KristinR Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Dette var en kjempedokumentar som jeg anbefaler alle å se Siter
Recommended Posts