Gå til innhold
Hundesonen.no

Introdusering av Sofus, lovlig sent men men...


Vala

Recommended Posts

Hei folkens!

I ren angst for å unngå å lese til eksamen, satte jeg meg inn i dette bilde greiene og håper jeg hå har fått dreisen på det :)

Her har vi altså Sofus :

ResizeofDSC00054.jpg

Koser seg i sofaen med noe å tygge på, mens mor leker fotograf med mobilen...

ResizeofDSC00003.jpg

Det er gøy å hoppe i senger...

ResizeofDSC00008.jpg

Neeeeeiii, vil ikke ut av sengen...

ResizeofDSC00010.jpg

Ikke prøv deg, jeg vil IKKE ut av sengen sa jeg joooo...

ResizeofDSC00074.jpg

Søt, hvem jeg???

ResizeofDSC00016.jpg

Av og til er godstolen nede hos "mormor" god og ha, iaf når ikke kattene ligger i den ;-)

ResizeofDSC00197.jpg

Kom an igjen, sinke... tempo, tempo...

Jegkantisse530.jpg

Markere MÅ vi jo bare gjøre......det har vi gooood tid til...

http://i49.photobucket.com/albums/f259/val...nyttrsaften.jpg

Uffda, som det smeller utenfor... Nyttårsaften 2005

http://i49.photobucket.com/albums/f259/val...temtemedsne.jpg

Deilig med sne ;-)

ResizeofDSC00100.jpg

Ny pipeleke, veldig populær!

ResizeofSofagutten.jpg

Sliten, ikke forstyrr..hysj..

Innlegg endret av moderator på grunn av for store bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåmmen! :) Så fin han er!

Hva er han blanding av?

(For han var blanding, sant? :oops: )

HVA blanding, HAN, hehe... joda, han er jo det da. Blanding av gull til tider, men med noen skumle innslag av mudder eller søle ;-)

Neida her skal du få en "oppstilling" :

Mor: Gordon Setter og Cocker Spaniel

Far: Golden Retriever og Bearded Collie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig mye setter i utseendet iallefall! :D Så nydelig! :)

(Har selv hatt GS... :D )

Ja, de fleste sier det :-)

Må bare legge inn dette bildet også! Her ser man myyye av ham, bare halen er littegrann kjedelig om jeg må få si det selv, hihi..

PositurSofus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe nydelig :) fine bilder

Takk for det! Håper at jeg ikke har for store eller noe. Men da hadde jeg vel fått høre det av en av de som passer på oss her inne håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste sier det :-)

Må bare legge inn dette bildet også! Her ser man myyye av ham, bare halen er littegrann kjedelig om jeg må få si det selv, hihi..

PositurSofus.jpg

En annen ting folk tror han har i seg er toller. Og jeg kan jo se visse likheter av og til da. Men hittil har vi bare møtt toller tisper, og de ELSKER ham ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bisken da..... Nyyydelig ansikt! :)

Er han på størrelse med golden eller?

Beardisen har gjemt seg godt ser det ut som..

Kjenner forresten godt til motivasjonsvansker før eksamen, det er perioder da jeg er svæææært aktiv på nettet.... :D

(Lykke til med den da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bisken da..... Nyyydelig ansikt! :)

Er han på størrelse med golden eller?

Beardisen har gjemt seg godt ser det ut som..

Kjenner forresten godt til motivasjonsvansker før eksamen, det er perioder da jeg er svæææært aktiv på nettet.... :D

(Lykke til med den da!!)

Beardeden er BORTE vekk tror jeg ;-) Kanskje noen virvler i pelsen eller noe... Hm, nei, han er ikke på størrelse med golden, iaf ikke i forhold til de vi har møtt. Og jeg håper han ikke vokser seg sååå mye større heller akkurat nå ;-)

Ja, hva er det egentlig med eksamen dah! Burde jo egentlig ikke være noe problem å få lest liksom! Men det er akkurat som om Sofus dummer seg meri sånne perioder enn ellers også faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Vakker hund! :D Han ligna nesten litt på en gylden flat, bare med et penere (i mine øyne da) hode. Flott var han iallefall!

Tusen takk! Nå har jeg egentlig ikke sjekket ut hodet til flat'ene noe særlig, har egentlig bare gremmet meg i misunnelse over hvor lærevillige (les: snope mottakelige) de er på trening :D

Men uansett, takker og bukker for enhver ros over Sofus som han er jeg da ;-)

Å:D

Så fiiin han var!

Flott gutt!

Hihi, lykke til med examenslesingen da :D

Hehe, takk for det. Jeg trenger virkelig "lykke til", har bare tullet i hele dag. Først på skolen, så på jobb, så på teateret ("På'en igjen" Eggum sak de spiller her i Bergen), SÅ en tur ut på byen.. slitsomt ;-) Men akk så artig, når det er en stund siden!

Og nå har Sofus og jeg lekt oss littegranne ute ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

åh.... jeg fikk i dag tatt det første "kontakt" bilde av Sofus ute. Dette er fordi jeg har slitt enormt med kontakt med ham når vi er utenfor husets fire vegger, men nå har jeg bevis!!! Hehe, det er jo ikke det beste "kontakt" bildet, fortrinnsvis skulle han ha "hengt" på meg med øynene sine, men her går det i baby-steps for tiden!

kontakt.jpg

Sant han var fiiiiin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Her skal jeg komme med en liten oppdatering snart. Må bare få hentet bilder fra den eksterne siden det nå er TRE år siden siste oppdatering nesten :lol: Da holder det vel ikke å slenge ut julebildene her nei *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...