Gå til innhold
Hundesonen.no

Fjerning av innlegg.


Recommended Posts

Er det sånn at moderatorer bare kan fjerne deler av tråder uten å si fra? Jeg hadde et lite innlegg i en tråd og fikk beskjed om at Bølla hadde mentionet meg i et innlegg etterpå. Nå finner jeg hverken mitt lille innlegg, eller hennes der jeg skulle vært nevn. Ikke vet jeg om hennes innlegg var svar på mitt, eller om det handlet om noe helt annet. Det var sikkert riktig å redigere litt, men kanskje greit å gi beskjed? Jeg skrev da ikke noe slemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi noen innlegg blir splittet ut og laget til ny tråd nå? Ser at fordommer-tråden plutselig er stengt...

Ikke uventet. Slike tråder pleier å ta av mot det slemme etter en stund. Har vært min observasjon gjennom årene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sånn det er når man nevner noe om 'sonen klanen' osv. Da må tråden stenges, folk advares og kastes ut! :ustol:

Tråden var om fordommer mot hundefolk, hundesporter osv. Sonen er et hundeforum der hundefolk ferdes, merkelig at man ikke skal få nevne sonen i den tråden, uten at det blir sett på som person angrep mot klanen.

Flere av mine innlegg ble også fjernet uten forvarsel. Men jeg er en sta f, og posta de bare på nytt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er noens fordommer mer likanes enn andre :teehe: Jeg trodde liksom at fordommer var litt dumme jeg, så når vi betrodde fordommene våre, fortalte vi egentlig noe om hvor innsnevret vi var selv. Jaja, så feil kan jeg ta.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er noens fordommer mer likanes enn andre :teehe: Jeg trodde liksom at fordommer var litt dumme jeg, så når vi betrodde fordommene våre, fortalte vi egentlig noe om hvor innsnevret vi var selv. Jaja, så feil kan jeg ta.

Tror ikke du tar så feil jeg, Ida ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...