antonia Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Dyret her skal muligens sjekkes med slange ned halsen neste uke(magen som skal sjekkes). Er det noen her inne som har fått gjort det på sin hund før? Hvor lang tid tok det før du kunne ta med hunden hjem? Hvor mye kostet det? Var hunden veldig dårlig i etterkant? Glemte å spørre om alt når jeg snakka med vetrinæren, og nå er det stengt;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 6. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Ingen som kan stille min nysgjerrighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Gjorde det for noen år siden med collien jeg hadde. Han ble dopet, sov gjennom hele greia og var ikke mer enn normalt groggy da han våknet. Pris husker jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Jatzy fikk gastroskopi da hun var 3 mnd. Hun ble dopet, og merket ikke noe av det. Hun ble operert i samme slengen (plast som satt fast i magen), og vare ganske rusa når hun sto opp. Ingen bivirkninger. Jatzy kom hjem samme dag, det hele tok 4 timer. Selve gastroskopien var vel en 1000 kr. Operasjonen snakker vi ikke om hva kostet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 6. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Takk for svar! Det kunne kosta alt fra 500,- til 15000,- for alt jeg visste;) her blir det gastro for virdere utredning av kronisk magekatarr, så slipper nok operasjon:) Har ordnet fri fra jobb dagen han skal undersøkes, så det ordnet seg med den biten:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts