Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker å gå tur med hund(er) i Lillehammer


Guest Irini Tangen
 Share

Recommended Posts

Guest Irini Tangen

Hei hundeeiere!

Jeg er en hundeelskende jente på 20 år som flyttet fra Nordstrand i Oslo til Lillehammer i fjor. Jeg studerer juss på Høgskolen (HiL). Jeg er utrolig glad i dyr, men jeg bor i offentlig studenthybel og får ikke lov til å ha dyr boende her fast.

Fra juni til september i år jobbet jeg som leder i en stall på Venabygdsfjellet. Der hadde jeg med noen andre ansvaret for over 20 hester, i perioder også to hunder. Hest og hund er selvfølgelig to forskjellige dyr, men det det er i begge tilfeller stort ansvar for viktige dyr som krever omsorg og stell.

Jeg er glad i friluft, og går mye turer i Lillehammer. Derfor tenkte jeg det hadde vært hyggelig å være hundelufter, slik at jeg kan ha med en logrende kompis eller to når jeg er ute!

Så har du en eller flere hunder du gjerne skulle ha luftet mer enn du har tid til, og bor i Lillehammer, bare ta kontakt! Jeg kan også passe hunden din over flere netter om du må reise bort i en kortere periode.

Jeg er ansvarsfull, til å stole på og veldig glad i hunder. Vil du møtes og bli kjent først, eller prate mer på telefonen før vi avtaler noe mer er det selvfølgelig helt greit, bare send meg en melding i innboksen eller under her så finner vi ut av det! :)

Vennlig hilsen Irini Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei Irini,

Jeg flytter til Lillehammer fra Oslo i slutten av mai og trenger hjelp til hundepass/lufting når jeg er på jobb. Er du fortsatt interessert i å passe hund vil jeg gjerne komme i kontakt med deg så snart som mulig. :)

Mvh Linn Therese

Mobil: 91132916

Epost: schreinerlt@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...