Mumle Mu Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Vi har tenkt oss til Finsk vinner for å kikke og litt sånn (mulig det blir med en firbeint med hjem), hvilket ferjeselskap tar kortest tid og er billig fra Stockholm til Helsinki? Evnt. Turku? Med bil og potensiellt en firbeint tass? Fått tips om Vikingline i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Jeg vet det ikke er det du spør om, men jeg fløy i fjor. Det var veldig greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. November 2014 Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Hvis du heller drar fra Kapellskär (nord av Stockholm, her var jag bor!) kan du bruke finnlines. Tror de er veldig billige fra Kapellskär. Superhundevennlige, jeg mesket meg i hunder over hele båten på vår kryssning, det var helt herlig. Sånn passelig mat, men hey, finskebåten liksom. What do u expect. Du ender oppi Turku/Naantali/Åbo/great places have a hundred names. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts