Gå til innhold
Hundesonen.no

Gleder meg som en ROSIN :D

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Gleder meg mye nå.. :) Skal SNART på utstilling...4stykker...Mest sannsynelig så mange da =P

Også i July skal jeg mest sannsynelig p hundeleir :P

*jippii*

HiHi..MÅTTe bare få ut litt glede :P

Flere som skal på hundeleir ?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg mye nå.. :) Skal SNART på utstilling...4stykker...Mest sannsynelig så mange da =P

Også i July skal jeg mest sannsynelig p hundeleir :P

*jippii*

HiHi..MÅTTe bare få ut litt glede :P

Flere som skal på hundeleir ?:P

Jepp :D

Jeg skalpå caniscamp og jeg gleder meg psykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Øøø... :P

Hmm...Satt bare og tenkte på rosiner... :oops: Også fant jeg ikke et bedre ord så, javel tenkte jeg=P

Rosiner =æsj!

I Oslo er leiren da..Skal ringe og snakke med folka i helga :) Så da tar jeg toog :P Dessuten så skal LisaM (hun med Raja) komme og møte oss deer :P

DETTE BLIR DEN BESTE SOMMEREN :P

Flere som har noe de gleder seg til?? :P

Anette: Canis Camp blir sikekrt kult da :D God Tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) vi skal også på hundeleiren i oslo, men bsre om jeg kan "lære" bikkjedyret og ikke bjeffe så syykt mye på andre hunder..kurset i går sprengte han trommehinna til samtlige trur jeg :P så jeg melder han ikke på om han ikke viser bedring akkurat der. er så lett og ødelegge for andre, og det vil vi ikke :P

ellers skal vi til bogstad på utstilling, og andre utstillinger rundt om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh??? :? Det husker jeg ikke at vi har snakket om. Husker at vi snakket om å kanskje dra på hundeleir, men vi har ikke avtalt noe enda.

Øøø... :P

Hmm...Satt bare og tenkte på rosiner... :oops: Også fant jeg ikke et bedre ord så, javel tenkte jeg=P

Rosiner =æsj!

I Oslo er leiren da..Skal ringe og snakke med folka i helga :) Så da tar jeg toog :D Dessuten så skal LisaM (hun med Raja) komme og møte oss deer :D

DETTE BLIR DEN BESTE SOMMEREN :D

Flere som har noe de gleder seg til?? :P

Anette: Canis Camp blir sikekrt kult da :D God Tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta
Høh??? :?  Det husker jeg ikke at vi har snakket om. Husker at vi snakket om å kanskje dra på hundeleir, men vi har ikke avtalt noe enda.  

HeHe..Så det nå =S Mente at vi hadde snakket om det, og at det ble sånn passe sikkert..Sorry :oops: skreiv feil :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du gleder deg mest til ølen for da skal hun sove hos meg og stå opp kl 4 for å føne bikkje..

HVA i alle dager skal du på nordkap?

Jepp jeg gleder meg dødsmasse til dere får se morra trynet mitt midt på natten og til å føne hund klokken 4 :D

Glad jeg ikke skal bade henne og jeg 8)

Jeg og christiane skal kanskje til nordkapp og jobbe som guide i to uker der oppe siden Laien jobber i et reisebyrå så kjenner hun folk der oppe. J*** bra betalt er det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...