Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg = modellmamma!


henrikke

Recommended Posts

Henrik er blitt annonse modell i det siste nummeret av hundesport, brukshundprakteksemplar nemlig!

se side 18 i hundesport.. stolt altså!!

hva man kan , selv om man er cavalier med utstillingsfeil..

jeg er såååååå stolt, nevnte jeg det????

=D> =D> =D> =D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den første som har kommet med "raringer" i brukssammenheng, vi er flere som har gjort det :-)

Det er morsomt når det vises, fordi det kanskje kan inspirere flere med annerledes raser - og det er jo greit, så lenge eierne tar hensyn til hundenes egnethet.

Hehe, husker en MEGET langhåret rase med spesiell pels på et kurs engang... en lav hund, som subbet med seg det meste av lyng og kvist. Eieren brukte mer tid på "avpinning" av hunden enn på sportrening, til instruktørens smule oppgitthet. Han foreslo "klipp den", men for eier var pelsen viktigere enn sporarbeid, så jeg antar hva prioriteringen ble...

Men det er mange morsomme historier; svenske Hundsport skrev engang om en whippet som var redningshund - og hvordan DE eierne ble sett på! Du kan i det minste hevde at du har en "working spaniel" i miniatyrutgave... spesielt egnet for trange steder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk pga det Akela skriver her - det med å vise litt andre brukshundraser - at jeg også bevisst valgte å bruke bildet av Henrik i annonsen :-). Ikke bare er bildet ganske kult av Henrik på snuser'n, men det viser liksom at det går an å komme på kurs selv med litt "odde" raser i brukssammenheng :-).

Bare til opplysning så kommer unge Henrik til å pryde forsida til Norsk Brukshundsports Forbunds informasjonsfolder for 2006 også... :-). Fotogen herre vøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...