Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ser dette er en tråd som er noen år gammel, men jeg har litt av det samme problemet med min Labrador på 1 år. Han elsker å spise pinner.. Fant du noen løsning på problemet @trill? Jeg merker meg at min muligens gjør det både som en Overslagshandling når han får raptus ute, og når han kjeder seg i camp/på pauser.. Vi er på kurs en dag i uka og har diverse mentaltrening, men det er mulig det ikke er nok for han. Uansett interessert i å høre hvordan det har gått med dere!
    • Lukter dem? Dere som har sett de på stevner. Er det en grunn til det er så få av dem?
    • Du finner litt info om snorpels hvis du søker på nett. Det er litt jobb å vedlikeholde, og krever jevnlig og riktig stell for at det ikke skal bli er flokemareritt for både hund og eier.
    • Hvor praktisk er pelsen?
    • I mitt borettslag må man søke, men det blir stort sett innvilget. Her er det 36 leiligheter, og vi har vel periodevis vært opptil 5 stykker med hund samtidig. Helt uproblematisk, jeg har bodd her med hund siden 2013. Her er det ingen som blir kastet ut i hvertfall, vi eier jo leilighetene. Da måtte det vel isåfall være noe svært graverende, som at hunden bjeffer 24/7 eller går løs i fellesområdene, at man ikke plukker opp eller noe sånt. Normal folkeskikk og en grei hund holder lenge   Red: Må legge til, jeg sendte mail til ulike borettslag med spørsmål om hundehold før jeg begynte å gå på visninger, hunden hadde jeg allerede og det var uaktuelt å kjøpe noe et sted hun ikke var velkommen. Men alle jeg kontaktet var heldigvis positivt innstilt til hund.
×
×
  • Opprett ny...