SFX Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Jeg har ryddet litt i skapet, og funnet ting jeg aldri bruker, og ting jeg aldri har brukt, så da er det bedre om noen kan ha nytte av det. Showtech vannskål i rustfritt stål, aldri brukt, rommer 1.2 liter, og har stativ til å henge på bur. Skritteller til å henge på hundens halsbånd, da kan en blant annet sjekke hvor mye hunden beveger seg mens den er hjemme alene - ble jeg fortalt da jeg kjøpte den, men hunden var jo aldri hjemme alene, så denne er helt ubrukt. Oster potebørste - microfiberklut med håndtak til å tørke over de sølete og sandete potene på hunden. Gul langline i plast, noe bleket i fargen av sola, men ellers minimalt brukt. Gi bud, jeg har ingen sterke tanker om pris. Kjøper dekker porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Jeg er kanskje intressert i dette: Showtech vannskål i rustfritt stål, aldri brukt, rommer 1.2 liter, og har stativ til å henge på bur. Skritteller til å henge på hundens halsbånd, da kan en blant annet sjekke hvor mye hunden beveger seg mens den er hjemme alene - ble jeg fortalt da jeg kjøpte den, men hunden var jo aldri hjemme alene, så denne er helt ubrukt. Oster potebørste - microfiberklut med håndtak til å tørke over de sølete og sandete potene på hunden. Jeg har liten peiling på priser, så det er vanskelig å foreslå noe. Halv pris av ny pris (hvis du vet det da?) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts