Vimsy Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Mobilen min har, av seg selv, gjenopprettet slettede bildefiler. Det ser ut som det i hovedsak er thumbnails med dårlig kvalitet. Dette er fryktelig irriterende. Har hatt mobilen i 10 måneder, og med hundebilder ut av en annen verden så sier det seg selv at det er en haug uskarpe bilder som jeg slettet av en grunn og som jeg fortsatt ønsker slettet. Er det en quick fix på problemet, eller må jeg bare slette et og ett bilde (igjen)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Er en Xperia L forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Ligg bildene på minnebrikke? Min xperia krangla med minnebrikka eg hadde i, og det gjekk ikkje an å slette filer lengre. Den både sletta og formaterte men alle filene låg der etterpå, og eg googla meg fram til at andre har opplevd det same og at brikka er øydelagt. Sånn ellers, så er det ein del telefonar som sjølv lagar thumbnails av andre bilder, så du har på sett og vis dobbelt opp, og då kan du slette hovudfila så mykje du vil men thumbnailen blir sjølvsagt liggande fram til den og er sletta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg får sletta filene... Jeg dreiv og lagde en film på mobilen, og vips så klikket den, og vips så lå plutselig masse gamle bilder (eller thumbnails av dem) i albumet?? :/ Jeg troor ikke det er noe galt med minnebrikka. Ser ikke sånn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Men skal sies at de nyeste bildene har tydeligvis blitt lagret på internminnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Eg fekk etter ei stund ikkje lagre nye filer på minnebrikka, men ellers virka den heilt normal altså, alle filene var der og fungerte, kunne berre ikkje legge til nye eller fjerne nokon. Trenger ikkje vere det som er problemet på din da, kan sikkert vere noko heilt anna og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg synes bare det er helt merkelig at thumbnails som aldri ble vist i albumlista før plutselig dukket opp... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts