Evelzz Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg har plass på et lydighetskurs i Bergen Hundehall nå i helgen, men Emma skadet seg på tur i dag (selvfølgelig). Jeg kan til en viss grad gå med Oliver, men ettersom kurset retter seg mot konkurranselydighet er jeg usikker på hvor kult det blir med unghund som ikke kan annet enn å klaskedekke og se pen ut ;-) Kunne noen tenke seg min plass, selger jeg den for halv pris. Kurset begynner i morgen kveld og varer hele helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg har plass på et lydighetskurs i Bergen Hundehall nå i helgen, men Emma skadet seg på tur i dag (selvfølgelig). Jeg kan til en viss grad gå med Oliver, men ettersom kurset retter seg mot konkurranselydighet er jeg usikker på hvor kult det blir med unghund som ikke kan annet enn å klaskedekke og se pen ut ;-) Kunne noen tenke seg min plass, selger jeg den for halv pris. Kurset begynner i morgen kveld og varer hele helgen.@Wachita ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Pokker at jeg har jobbehelg! @MegaMarie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg har også jobbhelg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Det kunne jeg tenke meg, men hvem er kurset med og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Det kunne jeg tenke meg, men hvem er kurset med og sånn? http://3.bp.blogspot.com/-y1DbrwHROq4/U6LYuGkxM5I/AAAAAAAAGLU/llUycUgxLqs/s1600/Konkurranselydighet+plakat.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 @Wachita ? Han kan ikke så mye til at jeg ønsker å gå på et slikt kurs enda (: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts