Taz Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Her er Hollenderen min Cody. Han er en 4 1/2 mnd gammel svær hanne av rasen Hollandsk Gjeterhund. Ett bilde så dere kan se hvordan han ser ut, hele han. Han står veldig dårlig på dette bildet også har ikke ørene reist seg enda. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Noen bilder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Noen nye bilder.. Måtte gjøre bildet lyst i Photoshop ellers hadde du ikke klart å sett Cody.. Ett fint oppstillingsbilde, selv om han står skjevt med den ene bakfoten. Dette bildet måtte også gjøres lysere, ellers så hadde du ikke sett hodet hans. hehe Ett søt bilde av Diego. (Etter min meining iallefall. Hehe) Beste oppstillingsbilde jeg har av Diego. Han så noe skummelt.. Hihi "Leke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 18. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Her er noen bilder fra hytteturen i Påsken. Cody fant en pinne som var veldig spennende. Cody i farta Hunder i mørket Gale bikkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 18. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Han har blitt skikkelig langbeint i det siste. Hehe. Men han vokser fint til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2006 Her er noen nye bilder av Cody, som nå er 8 mnd og etter min meining helt nydelig. Har ikke så mye av det valpepreget lenger, har selvsagt litt, men ikke så mye. Ett par hodebilder Pinne er morsomt Spinkle lille gutten min. Morsomt å løpe Cody får "bank" av Hamlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Her kommer det noen nye og mindre nye bilder av Cody. Stolt gutt "Where are u going?" "U can't catch me" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Disse bildene ble litt mørke, men legger dem ut alikevel. Sorte hunder er ikke lett å ta bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Flotte bilder Cody er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Cody er absolutt nydelig:D Har virkelig sansen for rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Cody er utrolig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Næmmen så nyderlig han er En sjarmør, med blink i øyet, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Så vakker han har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Tusen takk. Er alltid moro med positive kommentarer om Cody. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 For en utrolig nydelig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Han er blitt veldig flott ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2006 Kjempefin hund! morsomt at du legger ut så mange bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Han er kjempefin Aldri sett en sånn rase før Skikkelig fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Kjempevakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Nydelig! likte spess det siste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Sinnsykt så flott han er! Wow! Lykke til videre med han, og jeg satser på at vi får tatt noen turer utover sommeren og høsten, siden jeg flytter vestover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Han er blitt nydelig Vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 20. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2006 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar