Gronnis Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Finnes det noen andre hundeleirer enn NKK sin? Hadde tenkt å dra på en med Raja i sommer, men vet ikke om andre enn NKK.
Mirai Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Vi skal jo ha Hundesonenferie da Hvis du ser på alt mulig i den ene klistra tråden på toppen der. Men det er bare sånn sammenkomst, ikke noe kurs eller instruering. Vet forresten ikke om noe annet, nei :oops: Hehe.
Gronnis Skrevet 17. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Står ingenting om den der? Bare hvem som er med.
vipsen Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Sølen er vel "kjent" for diverse brukskurs, så har en del hundeskoler sommerkurs som går over en uke eller langhelg. Edit: http://www.norsk-brukshundsport.no/kurs-ut...urs%202006.html - Sølen *jeg vil jeg vil* Aktiv Hund - www.aktivhund.no Nordenstam - www.nordenstam.no Begge de har sommerkurs.
Mud Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Eller : http://www.canis.no/clickercamp
Kristina Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Oslo hundeskole har hundeleir. www.oslo-hundeskole.no
Gronnis Skrevet 17. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Takker! Skal se hve jeg finner på. Må ikke være for langt vekk fra Bergen heller. Har planlagt å kanskje dra med Christine og hennes engelske setter Milo, som også er her inne på forumet. Men vi får se. De bor jo i trondheim, så det må jo ikke være for langt vekke fra der heller.
Benedicte Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Retrieverklubben har "tur hemsedal". Du kan søke litt rundt på www.retrieverklubben.no for mer informasjon. Hele retrievergruppen fra Bergen kommer, hihi:-)
Guest Hyper_Bærta Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Skrevet 17. Januar 2006 Takker! Skal se hve jeg finner på. Må ikke være for langt vekk fra Bergen heller. Har planlagt å kanskje dra med Christine og hennes engelske setter Milo' date=' som også er her inne på forumet. Men vi får se. De bor jo i trondheim, så det må jo ikke være for langt vekke fra der heller.[/quote'] Lisa JEg fant en passende en Snakker med deg på msn..Kan reise hvor som helt..Men ikke til Australia, om du skjønner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar