Meg Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Forrige helg var valpene på fjellet. Det var storveis. Ingen beitedyr i området. (den siste er ikke min, men jevngammel med mine ca) 13 Siter
Vargh Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Aww! Så vakre småtasser! Ser ut som om de storkoser seg på fjellet ja! Kjenner jeg får lyst til å ta en tur på fjellet selv. Siter
TullBull Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Så herlig med valper i fri natur Siter
Heidihj Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Send en hit a! Lover fjellturer i lange baner, og noen skikkelig kule kamerater 1 Siter
Meg Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Det morsomste i verden er å frese rundt Dessverre ikke lenge før de blir så store at de må gå i bånd mesteparten av tida, men inntil det hygger vi oss på tur med valpene løse Siter
Recommended Posts