Lissi123 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg er på jakt etter en hårføner til hund. Jeg har ingen peiling på hva som er bra å ikke så da hadde det vært veldig fint å få litt hjelp. Jeg skal bare bruke den til å få dyra mine tørre etter bading. Så hvilke hårføner anbefaler dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Blåser. Tar mye kortere tid enn med en føner, og kan også brukes til å blåse sand og skitt ut av pelsen. Jeg har denne: http://www.hundsomhobby.no/nettbutikk/hundeutstyr/pelspleieutstyr/fhonere/phoenix-zephir-sp-2013-12-04-detail 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Den ser jo veldig bra ut Tusen takk for tips. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts