Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder - the urban lundie - Norsk Lundehund

Recommended Posts

Skrevet

Broren til Balder (Rostam) bor i nærheten, og det er alltid gøy å treffe dem for litt valpelek :-)

Her er noen bilder fra i sommer / høst. Vi var på Skraperudtjern, et av de 10 dressurområdene for hunder i Oslo.

skraperudtjern1.jpg

Hva er det?

skarperudtjern2.jpg

Flying lundie attack!

skarperudtjern24.jpg

Er du døv!?!

skraperudtjern3.jpg

Hva sa du, sa du?

• Like 2
Skrevet

Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte?

EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg ;)

Skrevet

Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte?

EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg ;)

Hyggelig med spørsmål, han er jo så fin at jeg må skryte litt av rasen :D Jeg har svart deg på tråden du lagde: http://hundesonen.no/forum/topic/76123-lundehund/#entry1788591

• 2 weeks later...
Skrevet

Pusse tenner er ikke gøy, bite i fingre er gøy. Bite i tannbørste er med andre ord kjempegøy :-) Særlig når den vrir seg rundt fra side til side, pusser litt fort og stopper like brått opp, kiler litt rundt i munnen etc.

1530795_369735876518401_2030860625_n.jpg

Vi har en tannbørste stående lett tilgjengelig, så når Balder er i lekehumør kommer den fort frem. Nyttig triks for å få pusset tenner :-)

• Like 1
  • 1 month later...