Mari&Martin Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Valpen min på 3 mnd er en lærevillig liten krabat Han kan nå (på en mnd-uten intensiv trening) Sitt,legg deg,krype,gi labb,sitte bamse,stå,gå slalom mellom bena mine,han kan bli og vente.. Driver å lærer rull rundt Pluss at han kan gå fot og skjønner nesten forskjell på høyre og venstre Tips til noe annet jeg kan lære han? Har ikke planer om å bruke han til noe spesielt da dette er en blanding,men ser nesten ut som at lydighet og Agility kan bli aktuelt når han har passert året Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Lydighet trenger du ikke vente med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari&Martin Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Trodde det gikk på raser og alder det også,men da er det jo bare å kjøre på. Han elsker å jobbe med klikker (har også begynt noe uten slik at han skjønner hva jeg mener) Får lese meg litt opp på litt diverse Hvis jeg skal bruke han til lydighet i konkurranser o.l hva bør jeg tenke på og hva bør han evt kunne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts