Kaja Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Og av ren nysgjerrighet fra meg, hvorfor bruker dere ikke tapatalk på mobilen? *lurer på om det er noe jeg har gått glipp av* Liker ikke tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Og av ren nysgjerrighet fra meg, hvorfor bruker dere ikke tapatalk på mobilen? *lurer på om det er noe jeg har gått glipp av* Tapper strøm og jeg liker liksom ikke utseendet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Hehe, godt jeg ikke har gått glipp av no! For jeg synes det er superlettvint med tapatalk! Også er det mye mindre innlysende for de andre på jobben at jeg sniker meg innom et hundeforum i arbeidstida, for det ser jo bare ut som om jeg trykker litt på telefonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Hehe, godt jeg ikke har gått glipp av no! For jeg synes det er superlettvint med tapatalk! Også er det mye mindre innlysende for de andre på jobben at jeg sniker meg innom et hundeforum i arbeidstida, for det ser jo bare ut som om jeg trykker litt på telefonen Helt enig Synes tapatalk er latterlig enkelt + jeg får moderert i den (dog ikke lest rapporter men de får jeg på epost). Tapatalk får også en pluss for brukervennlige farger og lett å lese. Får mark av mobilversjonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Rapportering, multisitat og se likes. Noen tips til å gå tilbake til fullversjonen på iPhone i Safari? Let me google that for you http://ipod1.no/artikkel/2774/slett-nettleserhistorikken-p%C3%A5-din-iphone Edit: vet ikke om det fungerer, har aldri hatt iPhone og har lite erfaring med Safari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts