Tøfflus Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Sort mellom(tror jeg)puddel forsvant i går kveld på høyresiden av elven ved bommen opp mot Skjærsjøen i Maridalen. Han løp ned mot elven, siden har ingen sett han. Han er en gammel hund, rundt 12 år, og lyder navnet Balder. Eier m.fl. har vært ute og lett og ropt både i natt og i dag. Om noen er på tur i området og ser/hører han, vær snill og si fra. Jeg har ikke nr til eier, men kan formidle kontakt. Siter
Maria Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Var akkurat ei som annonserte å ha funnet denne på Facebook! Mette Malerud Nadden annonserte det på "med hjerte for hunder på rømmen, reserveløsning". Moren hennes har hunden og kan nås på 22230415 Må jo være samme hund! 1 Siter
Tøfflus Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Åååå, jeg ringte og tror det er han. Suser avgårde for å dobbelsjekke før jeg får tak i eier. Det innebærer nemlig å velle en gammel dame på 80 år og det er ikke nødvendig om det ikke er han tenker jeg. Tusen takk Maria 2 Siter
Maria Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jippi! Bra du så jeg svarte så fort Håper det løser seg! Edit! Ser det var riktig hund. Solskinnshistorie! Jeg skal sove godt i natt Takke seg til Facebook i slike tilfeller altså! 3 Siter
Tøfflus Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jepp, det var Balder det, og så glad han ble da han så noen kjente Damen hadde tatt godt var på han, gitt han mat og vann, så sov han. Ikke så greit for en gammel mann å være alene ute hele natten, man blir sliten og sulten av slikt. Og Viking var velvilligheten selv, eier hadde meldt han savnet igår, så vi ringte dit og de ringte henne som igjen ringte oss. Nå er hund og eier gjenforent under masse hyl, hopp, sprett og glede. Tusen takk til deg Maria, uten deg hadde det ikke gått så raskt Solskinnshistorie 3 Siter
ida Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Er det den gamle damen og puddelen fra Bjølsen? Siter
Tøfflus Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Er det den gamle damen og puddelen fra Bjølsen? Jepp Ida, det er det 1 Siter
ida Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Åååå, de "kjenner" jeg Så godt at han kom til rette. Trodde ikke de gikk lengre enn Arendalsgata, jeg Siter
Maria Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jepp, det var Balder det, og så glad han ble da han så noen kjente Damen hadde tatt godt var på han, gitt han mat og vann, så sov han. Ikke så greit for en gammel mann å være alene ute hele natten, man blir sliten og sulten av slikt. Og Viking var velvilligheten selv, eier hadde meldt han savnet igår, så vi ringte dit og de ringte henne som igjen ringte oss. Nå er hund og eier gjenforent under masse hyl, hopp, sprett og glede. Tusen takk til deg Maria, uten deg hadde det ikke gått så raskt Solskinnshistorie BARE hyggelig 1 Siter
Recommended Posts