Snatalie92 Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Hei Har en alska husky hannhund på 3 år. Vi reiser bort tidlig mandags morgen, så trenger pass fra søndags kveld (I morgen). Har prøvd å få pass lenge nå, men er ingen kjente som kan ha han, og vil ikke at han skal stå på kennel. Vi bor i fredrikstad, men kan kjøre han hvor som helst innenfor østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Da er dere kanskje litt sent ute? Neppe noen kennel som har ledig på så kort varsel heller, så jeg håper dere har mulighet for å enten flytte ferien eller ta med hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 For hvor lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snatalie92 Skrevet 19. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Veit det er i seineste laget, men skader ikke å sjekke om det er noen som kan ha han :/ Det er snakk om fra søndags kveld til onsdag eller torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Det passer forsåvidt greit, har planer fra fredag men jeg bor i Vestfold ( Nøtterøy ) så vi må møtes på ferga, ta en tur hver over eller noe. Send meg PM hvis det er interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts