simira Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Rydda i bokhylla. De fleste bøkene er pent brukte, ikke alle er åpnet. Jeg tar nok en tur ned på Bjerke på lørdagen, kan evt hentes i Oslo til vanlig, eller sendes mot porto. kr 100 kr 50 kr 100 kr 30 kr 50 kr 50 kr 100 kr 100 kr 100 kr 50 (litt annet cover, men denne boken: http://www.amazon.com/Dog-Tricks-Activities-Your-Book/dp/B009OAKRJQ) kr 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Og kvantumsrabatt, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Vil gjerne kjøpe disse om du fortsatt har dem: Hundeskolen Aktiviteter, smart lek med hunden Playtime for your dog Alt om hunden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Rydda i bokhylla. De fleste bøkene er pent brukte, ikke alle er åpnet. Jeg tar nok en tur ned på Bjerke på lørdagen, kan evt hentes i Oslo til vanlig, eller sendes mot porto. kr 50 kr 50 kr 50 kr 50 kr 50 kr 50 (litt annet cover, men denne boken: http://www.amazon.com/Dog-Tricks-Activities-Your-Book/dp/B009OAKRJQ) Har igjen halvparten av bøkene ca. Selges for 50 pr stk, evt 200 for alle. "Hunden min" gratis med en eller flere av de andre bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 @simira. Jeg vil gjerne ha klick og trick. Du skal ikke tilfeldigvis til Drammen på RL 1. november? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 @simira. Jeg vil gjerne ha klick og trick. Du skal ikke tilfeldigvis til Drammen på RL 1. november? Dessverre. Hadeland 25. oktober. Og muligens stand på D4A. Du dukker ikke opp på trening i Sinsenhallen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Dessverre. Hadeland 25. oktober. Og muligens stand på D4A. Du dukker ikke opp på trening i Sinsenhallen da? Jeg skal på D4A. Kan du ikke si ifra når du vet om du skal dit? Hvis ikke kan jeg svinge oppom dere en dag jeg er i Oslo med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts