Gå til innhold
Hundesonen.no

Lommeløse klær - tips til lommealternativer?


Helianthus
 Share

Recommended Posts

OMG, nå får dere gi dere litt! :D Det med rompetaska var en spøk, ikke et utbrudd fra en fashionista, da! :P

JEG har ikke noe problemer med å gå med det og jeg har blitt såpass "oppi åra" at jeg driter i hvordan folk ser på meg når jeg er ute med hunden, ler de av vesken min (har aldri opplevd, noen har stoppet med og spurt hvor den kommer fra) så er det dems problem at de sitter igjen med traumer fra 80-tallet, jeg tenker heller praktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt rompetaske før jeg og kunne nok gjort det nå også. Bryr meg ikke om hva folk på gata synes om det. Synes folk det er teit, så får de bare synes det..... Desverre ble min rompetaske ødelagt og jeg har ikke fått tak i ny. Litt dumt egentlig, for den var veldig praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha brukt rumpetaske, kjekt med et sted å putte ting :) Ellers bruker jeg C mye, han har alltid lommer uansett hva han går i :P På kortere turer hvor jeg bare trenger plass til mobil og bilnøkler f.eks har jeg noen fine knebukser fra Stormberg med en liten lomme på siden, lengre turer hvor jeg trenger å ha med meg litt mer så har jeg baggen belte med turveske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...