Evelzz Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Kjellerleilighet på 60 kvadrat leies ut i Bergen, 10 minutters gange fra sentrum. 2 minutter til nærmeste bybanestopp og butikk. Grei liten plen (logisk nok i helling - Bergen er Bergen!), 2 soverom, kjøkken, helt nytt bad, god bodplass. Hund er helt lov! Pris diskuteres. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Har du et tlfnr eller en mailadr. som du kan nås på? En venninne og hennes samboer er på utkikk etter ny leilighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Kanskje jeg burde flytte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Kanskje jeg burde flytte. Blir med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 24. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Jeg kan nåes på mail [email protected],eller 90695203. flytt jenter, flytt! Special prize for you my friend! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Jeg kan nåes på mail [email protected],eller 90695203. flytt jenter, flytt! Special prize for you my friend! Har videreformidlet kontaktinformasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Deler kontaktinfo jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts