Teserere Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Hvitlakkert Malmsjö Student gis bort mot henting. Det mangler en plate på forsiden under tangentene/over pedalene, men det er relativt lett og sette inn noe papp der Må nok stemmes litt etter flytting, men høres bra ut der det står. Må hentes (Asker/Heggedal). Illustrasjonsfoto: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Åååå! Dessverre tror jeg mannen vil insistere på at et er nok. Og han har vel kanskje rett i det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Hva med et i stua og et i garasjen nei skjønner det da. Skulle gjerne beholdt det, men det må dessverre bort pga plassmangel får heller skaffe meg nytt igjen om noen år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Det så nydelig ut også. Passer mye bedre i stua vår enn det vi har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Det er helt plain, skal jeg ha nytt senere blir det nok litt dyrere og lekrere mer som et møbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts