Heka Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Skrevet 18. Juni 2014 Noen som har hund som har brukt kortison og fått forstyrrelser med løpetiden etterpå? Jeg har regnet ut når hunden min skal ha løpetid hver gang med et par uker +/-, men etter hun brukte kortison en liten periode i vinter så gikk ikke det lenger, hun har ikke fått løpetid igjen etterpå. Siter
Guest 2ne Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Nei, min kortison-hund hadde løpetid som normalt i vinter, i hvert fall. Nå løper ikke hun oftere enn hver 10-11 mnd, så jeg forventer ikke løpetid før i september/oktober igjen, men den ene løpetiden hun har hatt siden hun ble satt på kortison var normal Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Skrevet 20. Juni 2014 Min tidigere tispe fikk forstyret løpetid men det tror jeg heller var av sykdommen enn av kortison Siter
Heka Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Får vente å se, er egentlig greit at den ikke kommer så "ofte". Syklusen slik den var, var egentlig veldig grei, var helt ferdig i god tid før jul Siter
Recommended Posts