ipadda Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Nåååå blir jeg sinna altså - nå har jeg skrevet alt to ganger, og blir kastet direkte til forsiden når jeg publiserer. What's going on? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Nåååå blir jeg sinna altså - nå har jeg skrevet alt to ganger, og blir kastet direkte til forsiden når jeg publiserer. What's going on? har du prøvd å trykke forhåndvis først? da pleier forumet å gi evnt feilmeldinger om du bruker gif, har for mange bilder osv, smileys osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipadda Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 Ordnet seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Ordnet seg 25 bilder er maks i ett innlegg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts