Gå til innhold
Hundesonen.no

"Se alle innlegg i diskusjonen" - funksjon??

Recommended Posts

Skrevet

Hadde det vært mulig å få til en funksjon som man kunne trykke på for å se alle innlegg i diskusjonen. Blir litt irritert av å måtte bla meg frem - eks. i burdiskusjonen. Der var det skrevet nesten 100 nye innlegg siden jeg var her sist i går kveld, og det var ikke mulig å finne den siden jeg skrev mitt siste innlegg på uten å trykke meg tilbake med tallene flere ganger, for så å trykke fremover igjen (dårlig forklart, men dog..).

Jeg hadde hvertfall synes det hadde vært utrolig praktisk med en slik funksjon, i og med at vi er så mange engasjerte debattanter :P

Skrevet

Skjønner deg ikke helt enda jeg.

Hva mener du med og lese et innlegg? Hvordan skal vi gjøre så forumet vet hvilket innlegg du mener...

Kan hende det er jeg som er dum nå, men du gidder ikke forklare litt mer?? :P

Skrevet

Joda, jeg kan prøve :P

Hvis du tar burtråden fra i går kveld som eksempel så teller den i skrivende stund 15 sider, her på sonen får man da opp når man skal velge side: 1,2,3......13,14,15. Det blir da veldig kronglete å lese ting som står på side 8 for eksempel. Det jeg da etterlyser er en funksjon man kan velge der da alle 15 sider med innlegg kommer opp samtidig, så man slipper å bla og bla og bla.

Skjønte du hva jeg mente?

Guest Per Olav
Skrevet
Kan hende det er jeg som er dum nå' date=' men du gidder ikke forklare litt mer?? :P[/quote']

Kanskje det enkleste ville være å se hvordan canis har gjort det?

La oss si en diskusjon har 100 innlegg hvor bare overskriften og forfatter vises.Dersom man ønsker å se hva en spesiell forfatter skriver, klikker man på overskriften og vips åpner det ene innlegget seg. I tillegg har man en funksjon som gjør at ved å klikke på en link åpnes alle innleggene og man kan lese diskusjonen fortløpende uten å klikke seg fra side til side.

Skrevet
Man kan velge om man vil.

Tre forskjellige sannsynligvis. Slik den er nå som kommer til og stå på standart. Trådet og lineær.

Ok, det var enda godt. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...