Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei og hå.


Hyener
 Share

Recommended Posts

Hei , tenkte det skulle være greit å presentere meg og voffsen da.

Meg: Jeg er da ei jente på 17 år med navnet Semira-Sibelle som bor i Stavanger. Bor da enda hjemme med mor , og pleier å dra ned til far om jeg orker. Jeg tok et års pause fra skolen da jeg skulle begynne på vidergående og fikk meg jobb i en barnehage, men jeg kommer til å begynne på skolen til høst og da blir det å gå samme linje og skole som sist gang (design og håndtverk). Hobbyene mine går ut på kunst , fotografering og dyr.

Voffsen: Ja som dere ser har jeg en pekingeser på 3 år. Jeg fikk ham da han var åtte månender som i julegave kan man vel si det. Jeg hadde mast på mor om å få hund fordi jeg savnet å ha hund igjen og fordi jeg trengte litt motivasjon og hjelp til å komme igjennom dagene. Han elsker å møte på andre hunder og folk da , men det varier ofte. Med andre ord så er han alt for ivrig som gjør ham også leken , men om andre hunder er mer lekne enn ham kan han lett miste intressen. Han elsker å være senteret av alt og kreve all oppmerksomheten.

1325105885246_zps14ee7ff9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...