mokken Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Tommel opp til NKK som har kommet i gang med dopingkontroller! http://web2.nkk.no/forside/antidoping-arbeid/ 4 Siter
Teserere Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Leste det, kjempebra! Og flott at de som ble spurt sa ja (skulle bare mangle) 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Syntes dette er kjempe flott syntes det er en selvfølge at doping tas på alvor. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Leste det, kjempebra! Og flott at de som ble spurt sa ja (skulle bare mangle) De har ikke noe valg altså - eller, det har de - men da mister de eventuell premiering - å nekte dopingtest er det samme som å bli tatt for doping, så lurt å si ja Siter
Teserere Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 De har ikke noe valg altså - eller, det har de - men da mister de eventuell premiering - å nekte dopingtest er det samme som å bli tatt for doping, så lurt å si ja Jada, men skulle ikke forundre meg om noen allikevel klarte å lage bråk Siter
Renate A Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Kjempe bra!!! Også håper jeg at hvis noen blir tatt at de blir kastet på hue og ræva ut av sporten (ja, jeg HATER folk som doper dyr for konkurranse) Siter
Recommended Posts