lucy Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Har hørt at om man først begynner å mate fugler, må man fortsette, fordi de blir vant til å finne mat hos deg - men gjelder dette i sommerhalvåret og, eller bare på vinteren? Tenker jo i utgangspunktet at de finner seg mat selv nå, men får så dårlig samvittighet om fuglemateren står tom Siter
Malamuten Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Har hørt at om man først begynner å mate fugler, må man fortsette, fordi de blir vant til å finne mat hos deg - men gjelder dette i sommerhalvåret og, eller bare på vinteren? Tenker jo i utgangspunktet at de finner seg mat selv nå, men får så dårlig samvittighet om fuglemateren står tom Det gjelder på høsten/vinteren Mater du de da så kan det hende de blir værende der, noe som kan bli et problem om du slutter og det ikke finnes annen mat i området, nå derimot er det jo, som du sier, masse mat Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.