Birte Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 Jeg hadde tenkt å stille Sico på NRK-utstillingen i Bergen 11 februar. Men så er jeg selvfølgelig for sent ute med påmeldingen. Fristen var 11 januar.. Er det noen mulighet for at vi kan melde oss på allikevel? Og hva skal jeg gjøre? takk på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 NRK utstillingen? Den har jeg ikke hørt om..har jeg gått glipp av noe? :-o du kan ringe dem og spør om å få melde på men da må du mest sannsynlig betale 50% tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 Det er retrieverutstilling, kun for retrievere desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 Jeg meldte på forseint i fjor til den utstillingen. Enten må du betale dobbelt så mye, eller de lar deg få lov til å komme med til "vanlig pris". Retrieverfolkene i Bergen er så hyggelige atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 13. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 ok Men innpå retrieverklubben.no står det at åpningstidene deres er man-tor mellom 08:00 og 15:30 eller noe.. Må jeg vente til over helgen da? Da er jeg hvert fall sent ute :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 ok Men innpå retrieverklubben.no står det at åpningstidene deres er man-tor mellom 08:00 og 15:30 eller noe.. Må jeg vente til over helgen da? Da er jeg hvert fall sent ute :? Det er vel telefon? http://home.no.net/retrberg/Rev.Annonse_re...ever_febr06.pdf send pm til mailen som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2006 åh begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar