Tabris Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Hun har vel ikke akkurat lært å være uoppmerksom/ufokusert, men har bare sluppet unna med det. Det er jo også læring. Det er ingenting fra hundens perspektiv som tilsier at den skal gjøre våre kommandoer. Hvis hunden skiter i hva vi vil, så tenker jeg det er det vår oppgave og gjøre det slik at den har mer lyst til å gjøre hva vi vil enn noe annet. Siter
SandraNH Skrevet 6. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Det er jo også læring. Det er ingenting fra hundens perspektiv som tilsier at den skal gjøre våre kommandoer. Hvis hunden skiter i hva vi vil, så tenker jeg det er det vår oppgave og gjøre det slik at den har mer lyst til å gjøre hva vi vil enn noe annet. Nettopp, det er derfor jeg har en god del jobb foran meg 1 Siter
ingar Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Nettopp, det er derfor jeg har en god del jobb foran meg Det tror jeg du klarer så flott som bare det. Som oftest er det å stille strenge krav noe man må gjøre ovenfor seg selv, være konsekvent og tydelig. 1 Siter
Recommended Posts