Rositaen Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Min puddel har fått denne klumpen på ryggen. Er det noen som har vært borti lignende? Må nok ta kontakt med dyrlegen.. Min puddel har fått denne klumpen på ryggen. Er det noen som har vært borti lignende? Må nok ta kontakt med dyrlegen.. Siter
Rositaen Skrevet 27. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2014 Ja, hun har hatt vorte der, men når den utvikla seg sånn. Men da er det vel bare vorte da Siter
Guest lijenta Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 en vorte kan jo endre seg til noe betent, eller hunden har kommet borti den. Jeg ville fulgt med og utvikler det seg så en tur til et Siter
Wachita Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Jeg ville gått til vet med det. Det ser veldig betent ut, og da kan det fort bli mye værre. Da er det heller bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. 1 Siter
Recommended Posts