Gå til innhold
Hundesonen.no

Loke er med på jobb:)


Mud

Recommended Posts

Mamma skal jobbe laaangdag i dag så da får mors lille Loke være med på jobb .Han har et utstillingbur på pauserommet og så skal han ligge litt i bilen.Men jeg tror han er sliten allerede...Gutta boys bytter på å herje med stakkaren(jeg er eneste hunnkjønn her) og tilmed unge Herr Abdullah på lageret (som utstøtte noen fryktelig feminine skrik når Loke skulle si hei :) ) er overbevis om at pelsen er her utelukkende til deres forlystelse..Kjempemorro for hund og kolleger altså -men sansynligvis siste gangen han får være med.Jeg blir så stresset av å høre "loke sitt,loke dekk,loke stå,her loke ,kom da loke,se på den loke ,bit loke,bank Fred loke"etc hele tiden at jeg blir en sur angstbiterske :wink:

Noen flere som har prøvd ut det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hade med Twiggy på jobb när jag jobbade på kontor. Som tur var var jag ensam på jobbet, men det kom ju en del folk. Twiggy är ju ett socialt geni, så hon hade det kanonbra och flirtade med alla som kom in. Nu är hundarna också med på jobb. Största uppgifterna är att skälla ut kursdeltagarna efter noter när de kommer för nära bilen ( :oops: ), tigga godis på teorikvällen och demonstrera fina grundfärdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med Solo på jobb noen ganger i uka. Det går veldig bra. Hun ligger bare stille ved pulten min, eller tusler litt rundt. Hender jeg binder henne til stolen min eller no, hvis jeg ikke vil hun skal gå rundt så fælt, men som regel ligger hun her og slapper av uansett.

Sitter på et åpent kontorlandskap, så vi er 8 pers i samme rom. Alle elsker henne. Men det som er kjipt er at hvis hun har vært ute og tusla litt og jeg går for å se hvor hun er står hun ofte å tygger på noe når jeg finner henne.. "Det er bare en halv pepperkake", sier da det en kollega, eller "det er bare en mandel"... Jeg har prøvd å fortelle dem at de ikke må putte i henne masse rart. Leverpostei er greit, men ikke alt mulig slags menneskegreier. Men de hører det de selv vil høre...

De har blitt så glad i henne at hver dag når jeg ikke har henne med er det første jeg får høre når jeg kommer inn. "Hvor er Solo i dag da?" "Er ungen din hjemme i dag eller?" "Åhh..har du ikke med deg den firbente i dag da?" :) etc.. og det er jo deilig at de liker henne da. Noen har tilogmed vist interesse for valp fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser..håper jeg en gang (når jeg blir stor :wink:) kan ta med hunden på jobben. Du slipper unna med endel dårlig samvittighets- greier da...

Ellers Anette, så hadde nok tingene fortont seg annerledes dersom du hadde hatt han med hver dag. Nyhetens interesse og sånn pluss at både du og loke hadde stresset mindre etterhvert. Pluss du må jo trene bort diverse høye og feminine skrik på medarbeidere.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Loke veldig grei,det er kollegene jeg sliter med :)

De har roet seg en smule nå..Og jeg har funnet ut at lageret var perfekt til å trene lydighet på så trucken fikk kjøreforud i en 20 min tid. :wink:

Og alle var dypt imponert over at loke kunne både fot og innsitt ved hjelp av telepati..(jeg har enda ikke fått surret meg til å få en ordentlig stimulikontroll på de øvelsene,men jeg har altså ikke behøvd det.Det er noe jeg gjør som han tydligvis får med seg men jeg vet ikke helt hva... :? )

kanskje han får være med en annen gang og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...