Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner i Paint Shop

charlotte

Recommended Posts

Du kan få en 60 dagers prøvevariant på www.jasq.com, da kommer du jo godt i gang. Tror det er billigere enn adobe..

Ok :) Har fått meg nesten alt som er av Adobe nå :oops: hihi. Koser meg med psCS2 og premiere nå :D men vil gjerne prøve paint shop pro og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten vet noen om paint shop pro er dyrt?

Så absolutt ikke. Corel som nå har kjøpt opp tidligere Jasc dytter Paint Shop Pro ut i sluttbruker kanalen som er hobbyprogram til en rimelig penge. Paint Shop Pro har mange av funksjonene til Adobe Photoshop, men er enklere i bruk.

Prisen på Paint Shop Pro er relativt lik, men er få forhandlere som har valgt å føre programvare i fra Corel pga. Adobe sin harde markedsføring. Dog tror jeg nok charlotte på forumet her kan tilby deg Corel Paint Shop Pro X til kr. 1 210,- inkl. mva og hun har den faktisk også på lager. Ta en titt her:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24716

Du kan få en 60 dagers prøvevariant på www.jasq.com' date=' da kommer du jo godt i gang. Tror det er billigere enn adobe..[/quote']

Linken din er litt feil. De gamle sidene dems het www.jasc.com, men etter Jasc ble kjøpt opp av Corel Corporation så ligger nå Paint Shop Pro X på www.corel.com. Her kan man som du sier laste ned en 60 dagers prøveversjon.

For alle andre er profesjonelle bildebehandlere/fotografer kan jeg varmt anbefale Paint Shop Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...