Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer av lydighetsøvelser?

charlotte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har sett Benedicte sin film der Cita ligger i dekk, Benedicte går bak og inntil hunden, sier sitt opp, og Cita logrer så halen nærmest detter av og så er filmen ferdig. Er det fler som har slike filmer? Av hvilke som helst øvelser?

Jeg skal jaggu begynne å ta i bruk kameraet, og filme noen apport øvelser med dirigering, dobbeltmarkering, blind markering osv. Interessant for de som er i nybegynnerfasen, slik jeg er i lydigheten med Lisa.

Ja, filmer, anyone?

Skrevet

Har en massa filmer på hemsidan, under Missy ligger mest grundfärdighetsträning, delmoment och lite baklängeskedjning. På Twiggys sida ligger färdiga elitmoment.

www.klickerklok.se

Twiggy/Missy -> Filmer

Skrevet
Har en massa filmer på hemsidan, under Missy ligger mest grundfärdighetsträning, delmoment och lite baklängeskedjning. På Twiggys sida ligger färdiga elitmoment.

www.klickerklok.se

Twiggy/Missy -> Filmer

Oj, da må jeg laste ned quicktime ;) Takk!

Skrevet
Jeg skal jaggu begynne å ta i bruk kameraet, og filme noen apport øvelser med dirigering, dobbeltmarkering, blind markering osv. Interessant for de som er i nybegynnerfasen, slik jeg er i lydigheten med Lisa.

Si ifra her når du har gjort det, vil du?

Skrevet

Hehe!:-) Den filmen er desverre den eneste jeg har fra lydighet. Kameraet ble ødelagt for en stund siden, og før jeg får spart penger til et nytt er pengene brukt opp!

Men det er skikkelig spennende å se på slike filmer

Skrevet
Veldig bra Fanny..kan jeg få legge en link til filmene på min hjemmeisde?
Skrevet

Ja selvfølgelig, jeg benytter enhver sjanse til å skryte av hunden min!

Si ifra til meg og du Charlotte :) Morro å se en jaktlabbis i aksjon! :D

Skrevet

Og Fanny: det var kjempeartig å se filmene på siden din! :) Alltid morro å se hunder i arbeid! Og flott side har du og.

Skrevet

www.klickerklok.se

Twiggy/Missy -> Filmer

Utrolig flotte og flinke hunder -- jeg er kjempeimponert. :)

Skrevet
Jeg skal jaggu begynne å ta i bruk kameraet...

I: ... filme og dirigere hund samtidig? Er ikke det en utfordring?

II: ... og med hvilket kamera tør jeg å spørre?

Hva med redigeringen i etterkant?

Skrevet

I: ... filme og dirigere hund samtidig? Er ikke det en utfordring?

II: ... og med hvilket kamera tør jeg å spørre?

Hva med redigeringen i etterkant?

DU skal filme, sopp. Panasonic kameraet funker vel greit? Hvis ikke tar vi HD kameraet. Redigere kan du gjøre :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...