Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer av lydighetsøvelser?

charlotte

Recommended Posts

Jeg har sett Benedicte sin film der Cita ligger i dekk, Benedicte går bak og inntil hunden, sier sitt opp, og Cita logrer så halen nærmest detter av og så er filmen ferdig. Er det fler som har slike filmer? Av hvilke som helst øvelser?

Jeg skal jaggu begynne å ta i bruk kameraet, og filme noen apport øvelser med dirigering, dobbeltmarkering, blind markering osv. Interessant for de som er i nybegynnerfasen, slik jeg er i lydigheten med Lisa.

Ja, filmer, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en massa filmer på hemsidan, under Missy ligger mest grundfärdighetsträning, delmoment och lite baklängeskedjning. På Twiggys sida ligger färdiga elitmoment.

www.klickerklok.se

Twiggy/Missy -> Filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en massa filmer på hemsidan, under Missy ligger mest grundfärdighetsträning, delmoment och lite baklängeskedjning. På Twiggys sida ligger färdiga elitmoment.

www.klickerklok.se

Twiggy/Missy -> Filmer

Oj, da må jeg laste ned quicktime ;) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Fanny..kan jeg få legge en link til filmene på min hjemmeisde?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I: ... filme og dirigere hund samtidig? Er ikke det en utfordring?

II: ... og med hvilket kamera tør jeg å spørre?

Hva med redigeringen i etterkant?

DU skal filme, sopp. Panasonic kameraet funker vel greit? Hvis ikke tar vi HD kameraet. Redigere kan du gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...