SoppenCamilla Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Hei! Ønsker akvarieplanter, billigst mulig, alt av interesse! Har svært akvarie, sandbunn og to maller inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Har masse ekstra planter som jeg må få fjernet (før det gror igjen). Noe valisneria (nana eller asiatica tror jeg) ihvertfall lange som sprer seg opp og bortover langs overflaten + sånn superplante som vokser lynrask ala denne: Du kan gjerne få noen skudd av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Jatakk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Jeg har en "salat" som vokser veldig fort. Jeh har også sandbunn, og den trives veldig bra i det. Vokser til en stor bunt, synes dog ikke den sprer seg så fælt. Jeg brøt opp planten for et par uker siden og spredde den mer rundt i akvariet, og nå er alle like store som den ene opprinnelig var Litt usikker på hvordan jeg skal sende den. plastpose med vann, inni plastboks for beskyttelse..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Litt usikker på hvordan jeg skal sende den. plastpose med vann, inni plastboks for beskyttelse..? Ja, tror det går bra å ta det i en plastpose med litt vann, knyte igjen og putte i feks en melkekartong. Supert hvis du har til overs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts