Timmyjenta Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Har litt utstyr som bare samler støv, så håper noen amdre kan få nytte av det. Str L, aldri brukt. Kun prøvd på. Aldri brukt. *Kommer mer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Størrelse? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmyjenta Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Har brukt den på en Goldentispe, men den ble litt liten. Kan fikse mål på tirsdag da den ligger i Bergen. Ønsker 100 for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Har brukt den på en Goldentispe, men den ble litt liten. Kan fikse mål på tirsdag da den ligger i Bergen. Ønsker 100 for den. En voksen golden ? Aussien min er mindre enn en golden, så kanskje den kunne passet. Har halsbånd og bånd i samme stil ... 100 kr + frakt er en grei pris . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmyjenta Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Voksen Golden ja. Vil tro den passer en aussie ja, det er mye å stille på. Men har den i hende som sagt på tirsdag så da skal jeg måle den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Voksen Golden ja. Vil tro den passer en aussie ja, det er mye å stille på. Men har den i hende som sagt på tirsdag så da skal jeg måle den. Ja gjør det Er veldig interssert i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts