Lillekrapyl Skrevet 12. Januar 2006 Rapporter Skrevet 12. Januar 2006 Noen som vet hva som er vanlig antall valper å få for tibetanske spaniels? :?
Karina&Chica Skrevet 12. Januar 2006 Rapporter Skrevet 12. Januar 2006 Hmmm.. Nei, men de var tre i søskenflokken til Chica. Tror ikke det er så altfor mange i hvert kull. Kanskje det vanlige er 4 - 5 valper. Men du bør vel få svar av en som vet det Og jo, siden du er så interessert i rasen, så har jeg lagt ut bilder på "Min Hund" hvis du vil se
Lillekrapyl Skrevet 12. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2006 Hmmm.. Nei, men de var tre i søskenflokken til Chica. Tror ikke det er så altfor mange i hvert kull. Kanskje det vanlige er 4 - 5 valper. Men du bør vel få svar av en som vet det Og jo, siden du er så interessert i rasen, så har jeg lagt ut bilder på "Min Hund" hvis du vil se Okei, har vært i kontakt med kennel som skal få valper som er leveringsklare til sommeren, og faren er sort. Men det er to personer på venteliste, og hun hadde kun fått to valper i forrige kull med samme mor. Ja, går og ser der nå!
LiLi Skrevet 12. Januar 2006 Rapporter Skrevet 12. Januar 2006 Alt fra 1-4 er vel vanlig antar jeg, men de kan få flere.
Miko Skrevet 13. Januar 2006 Rapporter Skrevet 13. Januar 2006 Venninna mi har hatt 3 kull på tibetansk spaniel, i det første var det 3, men 1 døde. I det andre var det 4, men det døde 1 der åsså. I det tredje var det 4 Tror det er normalt med 1-4.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar